Hírek, információk

Adótanácsadás


Az adóoptimalizálás minden vállalkozás számára nélkülözhetetlen, hiszen rengeteg plusz adót kifizethet, ha nem megfelelően intézi adóügyeit. Könyvelőirodánk azért van, hogy a jogszabályok, törvényi előírások betartása mellett minimalizáljuk az Ön által fizetendő adókat, ezért a különféle adózási formákról és lehetőségekről javaslatot teszünk Ön felé, segítjük Önt a helyes döntés meghozatalában.

 

Tanácsadás induló vállalkozásoknak


Újonnan alakuló vállalkozásoknak első lépésként a legfontosabb az adózási forma kiválasztása. A tervek, várható bevételek, folytatni kívánt tevékenységek ismeretében segítjük Önt a választásban, az ideális cég és adózási forma eldöntésében.

 

Tanácsadás már működő vállalkozásoknak


Működő vállalkozásoknál gyakorta felmerül az a kérdés, hogy a vállalkozás adminisztrációja vajon teljes körű e, mennyi a kintlévőségek összege, milyen a cég likviditási helyzete, ezek  léte vagy mértéke veszélyezteti e az adott cég működését. A vállalkozások biztonságos működéséhez fontos a bevételek, kiadások pontos nyilvántartása, azok jövőbeni alakulása A kérdések megválaszolása érdekében amennyiben az előzőek vizsgálatára megbízást kap irodánk úgy felmérjük vállalkozásának belső nyilvántartásainak teljes körűségét, azok tartalmát, a beérkező és kimenő számlák, szerződések nyilvántartását. A felmérést követően javaslatot teszünk azok módosítására, a nyilvántartások átláthatóságára, esetleg nyilvántartások kialakításához.A helyesen megszervezett működéssel időt, pénzt, energiát takaríthat meg.

 

Üzleti terv, hitelpályázat készítése


Egy jól összeállított üzleti terv egyrészt segítséget nyújt Önnek a hosszú távú koncepciók, operatív stratégiai szempontjainak kialakításában, másrészt a pályázatok és hitelfelvételekhez egy megfelelő információkkal ellátott üzleti terv biztosítja a sikeres eredményt. Az üzleti tervének és a hitelpályázatának  elkészítésében is segítségére leszünk.

 

Tanácsadás veszteséges vállalkozásoknak


Egy vállalkozás válsághelyzetbe kerülésének több oka lehet. Ezeknek az okoknak a feltárása biztosítja az adott helyzet megoldását, válság menedzselését.  A megoldás rátalálásához át kell világítani a cég működését, pénzügyi, és gazdasági múltját. Az okok ismeretében elkészíthető a válságkezelési terv, melyet végre is kell hajtani, ehhez szinte minden esetben a vállalkozásnak külső segítségre van szüksége. Könyvelőirodánk ebben is készséggel áll az Ön rendelkezésére. Hiszen a válság megfelelő kezelésével elkerülhető a felszámolás, végelszámolás, cége tovább folytathatja eddigi tevékenységét, csak a megoldást kell segítenünk, támogatnunk.

 

v 1


Költségvetési szervek átvilágítása, belső ellenőrzése, kontrollingja


Igény esetén Irodánk vállalja költségvetési szervek, már működő vállalkozások számviteli rendszerének átvilágítását, belső ellenőrzési rendszerének, gazdálkodásának elemzését, kontrollingját.

A költségvetési szervek vezetőinek is elengedhetetlen a stabil és megbízható pénzügyi-számviteli háttér működés, amely biztosítja a hatékony, legkisebb kockázattal ellátott átlátható működést.

A megfelelően kialakított belső ellenőrzési rendszer a vezetőket segíti azzal, hogy azonosítja a kockázatos területeket és javaslatokat dolgoz ki azok csökkentésére. A jelen szabályozók nem minden esetben teszik lehetővé, hogy a pénzügyi-számviteli adminisztrációhoz kapcsolódó tevékenységekhez külső szolgáltatót vegyenek igénybe. Azokban az esetekben, amikor erre mégis lehetőség van, olyan kompetenciákhoz juthatnak hozzá a szervezetek, melyek nagymértékben segítik működésüket.

 

k 1

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!